WFOŚiGW w Katowicach ogłasza nabór wniosków na 2021 r. na dofinansowanie zadań przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego:
„Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”
związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest
- Termin składania wniosków: do 31.05.2021 r.
Wnioski, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane - Termin zakończenia zadań: 30.09.2021 r.
Wnioski rozpatrywane będą w trybie ciągłym w oparciu o poniższe dokumenty:
- Regulamin dofinansowania zadań przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest i naboru wniosków
- „Szczególne zasady dofinansowania zadań związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem azbestu realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego”
Kontakt z Zespołem Gospodarki Wodnej i Ochrony Powierzchni Ziemi: tel. 32 60 32 241, 32 60 32 341.
Więcej informacji: Dofinansowanie usuwania azbestu